Propagačná stampska

Propagačná stampska

Štatistika

Citát

She wears strength and darkness equally well,
the girl has always been half goddess, half hell.
-Nikita Gill

sobota 31. decembra 2016

Tie čo to tu majú na povel aneb pokus o úvodný článok

Mal si niekedy pocit, že Ti niečo chýba?
Mal si niekedy pocit, že si zvláštny? Že sem nepatríš?
Mal si niekedy pocit, že toto miesto - bezhraničná a nekonečná reálna skutočnosť -, plné beznádeje, dysfórie a zlomených snov, nie je tvojím domov? Že je jediné, čo dokáže, je vyvolať v Tebe neistotu, nenávisť, závisť a nikdy sa nekončiace roje bolestivých myšlienok a tajomstiev, ktoré Ťa budú sprevádzať, aj keď si nasadíš korunu na ceste do Pekla?
Toto je pre Teba, pre Teba, čo si vždy vedel niečo viac, pre Teba, čo si nikdy nezapadol, pre Teba, ktorého preklínali a nenávideli i tí, čo Ti dali život.
Pre Teba, čo si vždy pod perinou so zatajeným dychom počúval hrdinské piesne plné výnimočných činov a snažil sa nemyslieť na to, že je jeho osud písaný bežnou náhodou.
Pre Teba, čo si našiel svetlo hviezd a čistotu tmy v odraze vlastných očí.
Pre Teba, čo si si v hlave vytvoril celý svet, lebo si nenávidel túto šedú realitu tak veľmi ako ja.
Všetko.

Vitaj pútnik, ktorý sa prebrodil tými slovami, na mojej stránke. Predošlú som opustila, keď som si uvedomila, že už nie je mojím obrazom. Opäť som odštiepila zo svojej existencie a utvorila som ďalší charakter, dievča, ktoré Vás bude sprevádzať jej zákutiami, pretože okrem čítania a písania príbehov, hrania videohier a preklínania reality nemá nič lepšie na práci. c:
Pomenovala som ju Lohith, minulosť prevzdala od jednej z mojich postáv, hľa priateľu, pohliadni na jej charakterový profil:

Sľubujem, že sa nebudem snažiť kecať tejto osôbke do práce, predsa len, Lohith bude teraz Lady Správkyňa, no keby som sa predsa len neudržala, budem vystupovať ako sprostredkovateľ [pokiaľ si jedným z tých, ktorí si na mená potrpia, alebo ich vyžadujú, som pre Teba Décadence, čo pochádza z francúzštiny a znamená úpadok, propagačná stampska naľavo]. Spoznáš to tak, že o sebe budem hovoriť v prvej osobe jednotného čísla. I vety budú pôsobiť akosi inak, no je už na Tebe, do akej miery si to budeš uvedomovať. Teraz dovoľ, aby som sa aj ja v krátkosti predstavila, pretože aj keď Lohith je celá ja, ja nie som iba Lohith:

Dievča s mnoha tvárami, introvert, samotár a pseudo-filozof s nestabilnými vlastnosťami, ktorý väčšinu života trávi predstieraním, že je mŕtvy alebo filantrop; tak by sa najlepšie dala opísať moja maličkosť. Vlastné meno neudávam, neobľubujem, a vo všeobecnosti naň nepočúvam. Milujem históriu, čísla a fyziku, okrem čítania, písania, premýšľania a hrania, sa venujem lukostreľbe, fotografovaniu, občas ma pochytí šach alebo jazda na koni. Pomerne často diskutujem, čo ľudia všeobecne považujú za hádku alebo dokazovanie si pravdy. Počúvam takmer všetko, predovšetkým metal, rock a ambient, neznasiem rap a reggaeton. Idylku si predstavujem ako chvíľku strávenú v lese, s nejakou dobrou knihou, šálkou čaju a havranom Ala'thelasom, ktorého teraz ešte nemám, no raz určite budem. Teší ma, som sprostredkovateľ. *vystrúha grimasu podobnú úsmevu a podáva pútnikovi ruku*

K názvu blogu, fluidEscence, mám iba jednoduchú metaforu; fluid je súhrnné označenie nestálych látok, kvapalín a plynov a prípona -escence značí štádium, proces. Prirovnávam svoje myšlienky k tomuto vymyslenému slovu, menia sa, prelievajú a v konečnom dôsledku aj utápajú, pretože ich je priveľa a sú príliš ťažké na to, aby som ich dokázala uniesť a zostala nedotknutá šialenstvom.

Dúfam, že sa sem vrátiš, priateľ, a prídeš pozrieť Vikingov, mágiu, príbehy, planetárnu hmlovinu, či iné pozoruhodnosti, ktoré nás určite prídu navštíviť. Lovu zdar.

Lohith a sprostredkovateľ
a.k.a tie čo to tu majú pod palcom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© Décadence ako sprostredkovateľ |
CTTO: x x x x x.